روکش نسوز و بست پلاستیکی لوله مقاوم در برابر حریق چیست؟

روکش نسوز مقاوم در برابر حریق:

روکش لوله نسوز OBO، به صورت دو نیمه می باشد. دو نیمه از داخل به یکدیگر متصل می شوند. فضای داخلی این روکش را به طور کامل از لوله و کابل و … بدون نیاز به عایق می توان پر کرد و سپس سطح خارجی این روکش با پوشش ASX  به طور کامل عایق بندی و درزگیری می شود.
محل ورودی و خروجی روکش لوله نسوز با دو فوم نسوز ضد حریق بسته می شود. در صورت وقوع حریق لایه داخلی روکش لوله نسوز OBO  منبسط شده و فضای داخی را کاملا” پر می کند و عایق بندی به صورت کامل انجام می شود.

روکش لوله نسوز OBO  برای بعضی دیوارهای ضعیف مثل پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی برای محکم تر کردن آن از نوارهای فلزی استفاده می شود. پوشش داخلی روکش نسوز OBO  ضد آب بوده و نصب آن آسان بوده و برای لوله های الکتریکی از جنس پلاستیک بسیار مناسب هستند.

روکش نسوز مقاوم در برابر حریق OBO

بست های پلاستیکی لوله مقاوم در برابر حریق:

بست های پلاستیکی لوله مقاوم در برابر حریق OBO جهت اتصال کابل ها به دیوار یا سقف مورد استفاده قرار می گیرد. بست پلاستیکی لوله و کابل OBO از مواد بدون هالوژن تولید می شود. این بست های پلاستیکی لوله تا 230 نیوتن قابلیت تحمل دارد.
این محصول مقاوم در برابر حریق بوده و به دلیل اینکه از مواد بدون هالوژن تولید می شوند، گازهای سمی از خود متصاعد نمی کنند.

بست پلاستیکی لوله مقاوم در برابر حریق OBO  دارای طراحی خاص و زیبایی می باشد. این بست های پلاستیکی لوله به دلیل داشتن بازوهای دایره ای در مقابل پیچش و انقباض استحکام بالایی دارد.

بست پلاستیکی لوله مقاوم در برابر حریق