پشم سنگ و بالشتک های مقاوم در برابر حریق چیست؟

پشم سنگ مقاوم در برابر حریق:

سازه های فلزی به هنگام آتش سوزی های بزرگ، حالت مکانیکی خود را از دست می دهند و نهایتا” باعث تخریب سازه می شوند. با استفاده از پشم سنگ هر گونه روزنه ای مسدود می شود و از دستیابی آتش به دیوار، کف، کابل ها، لوله ها و … جلوگیری می کند.

علاوه بر این به هنگام حریق، هیچ گونه دود و ترکیبات مسموم کننده ای از خود متصاعد نمی کند. یکی از مهمترین ویژگی های پشم سنگ ضد حریق مقاومت آن در برابر آتش می باشد. که تا دمای 800 درجه سانتیگراد خواص فیزیکی و شیمیایی آن ثابت و تا دمای 1300 درجه سانتیگراد در برابر حریق مقاوم است.

پشم سنگ مقاوم در برابر حریق

بالشتک های مقاوم در برابر حریق:

عایق بالشتکی OBO جهت عایق بندی کابل ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این بالشتک ها برای سیستم هایی که نیاز به تغییرات مداوم دارند، به صورت دائم یا موقت می توان استفاده کرد. این بالشتک ها امکان جابجایی و قابلیت چند بار مصرف کردن دارند.

بالشتک های ضد حریق  OBO از پشم شیشه متراکم تولید شده و فاقد الیاف های معدنی هستند. قابلیت نصب آسان و سریع و بدون گرد و غبار بودن، این محصول را بسیار پرکاربرد نموده است. از بالشتک های OBO  می توان جهت آتش بند نمودن فضاهایی مانند لوله های فلزی در سقف و دیوار و فضاهای زیر کف و سقف های کاذب، اطراف کابل های برق و … استفاده نمود.