جعبه تقسیم روکار و توکار چیست؟

جعبه تقسیم های روکار چنانچه برای روی کار طراحی شده باشند، روی سقف، زیر زمین یا پشت پنل های ورودی نصب می شوند.
جعبه تقسیم روکار معمولا” پلاستیکی یا فلزی بوده و سیم ها داخل شیارهای تعبیه شده  در جعبه تقسیم روکار قرار گرفته و به وسیله پیچ یا انکر روی سطح محکم می شوند.

جعبه تقسیم روکار  OBO در دو نمونه: با دیواره صاف( بدنه بدون سوراخ) و کرومت دار( بدنه دارای سوراخ) با درجه حفاظت  IP66 ارائه شده اند.

جعبه تقسیم روکار با دیواره صاف، بنا بر نیاز کاربر بایستی محل هایی را به تعداد و اندازه دلخواه، برای ورود و خروج کابل و لوله های مخصوص آن در نظر گرفت و بر همان اساس سوراخ کرد. جعبه تقسیم روکار کرومت دار، این محل ها از قبل بر اساس نوع و مدل جعبه تعبیه شده اند.

 جعبه تقسیم رو کار OBO از پروپیلن بوده و در چهار سری T، B ،A و مقاوم در برابر حریق ارائه شده است.

مشخصات جعبه تقسیم  OBO سری A:

 جعبه تقسیم روکار OBO سری A، در پنج مدل با سایز های مختلف و سه رنگ خاکستری روشن، سفید و قرمز از جنس پلی اتیلن ارائه شده است. جعبه تقسیم سری A از مواد فاقد هالوژن ساخته شده و تا 650 درجه سانتیگراد در مقابل حریق مقاوم است
و این نوع جعبه تقسیم روکار با درجه حفاظتی  IP55  می باشند.

جعبه-تقسیم-روکار شرکت OBO

مشخصات جعبه تقسیم روکار OBO  سری B:

جعبه تقسیم روکار OBO سری B در شش مدل و ابعاد متفاوت از جنس آمینوپلاست است.
فاقد هالوژن ارائه شده و دارای استاندارد اروپایی CE و متریک می باشد.

مشخصات جعبه تقسیم  OBO سری T:

جعبه تقسیم روکار OBO سریT در هفت مدل با جنس ترموپلاستیک پروپیلن مقاوم در مقابل حریق تا 650 درجه سانتیگراد و ضد اشعه  UV است
که با درجه حفاظتی متفاوت ارائه شده است. این جعبه تقسیم قابلیت نصب گلند کابل را نیز دارا می باشد. جنس روپوش های روی بدنه نیز اتیلن وینیل استات (EVA) است
بسیار نرم و قابل انعطاف است که از مزیت های این نوع جعبه تقسیم است.

مشخصات جعبه تقسیم روکار مقاوم در برابر حریق (ضدحریق)OBO:

جعبه تقسیم ضد حریق OBO از مواد فاقد هالوژن ساخته شده و در شش مدل با ابعاد متفاوت، مجهز به ترمینال سرامیکی با پایه فلزی با مقاومت دمایی بالا، درجه حفاظتی IP66 و مقاوم در برابر ضربه و فشار محیطی تا IK08 است.

جعبه تقسیم توکار

جعبه تقسیم توکار از جنس پلاستیکی ساخته می شوند. جعبه تقسیم توکار OBO، از جنس پلی استایرن و پلی پروپیلن ساخته می شوند و جهت سریندی و سیم کشی تاسیسات برقی و انتقال سیم و کابل در کف زمین و دیوار ها طراحی شده است.

این قوطی ها کاملا” منطبق با استاندارد های کلید و پریزهای آلمانی، ایتالیایی و ایرانی می باشد. همچنین با داشتن عمق های متفاوت به شما امکان استفاده جهت سیستم های هوشمند را نیز فراهم می کند.

جعبه تقسیم توکار شرکت OBO