کف خواب و کلید و پریز شرکت OBO

کف خواب و کلید و پریز شرکت OBO وظیفه توزیع قدرت و دیتا را در سطوح کف محیط های اداری، تجاری، صنعتی و … به عهده دارند و به شکل توکار و زیر سطح نصب می شوند.

چناچه امکان نصب پریزهای دیواری میسر نباشد یا محدود باشد،از پریز کف خواب استفاده می شود. به این ترتیب تجمع چندین پریز در یک باکس، دسترسی را آسان می کند و زیبایی محیط کار نیز حفظ می شود.  این کف خواب ها بر اساس طراحی و نیاز مشتری در محل مناسب نصب شده و کابل های دیتا و برق از طریق دریچه ها، به روی کف ساختمان منتقل می شوند.

کف-خواب-و-کلید-و-پریز OBO

بیشترین کاربرد پریز های باکس کف خواب در مکان هایی است که محدودیت فضا و هزینه دارند و زیبایی آن مکان اهمیت خاصی داشته باشد؛ مانند: بیمارستان ها، مراکز تجاری، صنعتی و … .

باکس کف خواب در اشکال گرد و چهارگوش با ابعاد متفاوت و ظرفیت های گوناگون با متریال فلزی و پلاستیک موجود است.کف خواب های OBO با در نظر گرفتن استانداردها و نیازهای ساختاری، کابل کشی منعطف و مطمئنی را برای شما فراهم میکند.

کف خواب های شرکت OBO در طرح های دایره ای و مستطیل و ابعاد مختلف، در جنس پلی آمید، استیل ضد زنگ و آلومینیوم قابل دسترس بوده و بر اساس نوع کاربری و نیاز شما از 2 تا 12 ماژول سایز 45*45 را پوشش می دهند. کلیه کف خواب های شرکت OBO دارای استاندارد VDE و گواهی تست صدا بر اساس استاندارد DIN4109 بوده که بر اثر راه رفتن بر روی آنها تولید نویز و صدای اضافه نمی­کنند. کف خواب های دارای مزیت IP65 این شرکت نیز جهت استفاده در محیط های رو باز و پارکینگ ها و تراس ها مناسب اند.

جهت مشاهده انواع پریز های کف خواب اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده و سفارش انواع پریز های کف خواب پرسیکا اینجا کلیک کنید.